Leia blev Champion!

Efter en nervpers hos både mig och Marie, så fick Leia sitt tredje CAC och blev Champion på Birkas utställning i Märsta den 4 april.

Det var bara 8 sibbar på utställningen på påskdagen i Pinnbackshallen i Märsta, ett otroligt lågt antal men Leia fick konkurrens om certet i alla fall. En jätte söt katt som var ett halvt år äldre än Leia skulle hon ställas emot. Jag och Marie trodde verkligen inte att det skulle gå till Leias fördel.

Det gick vägen och tur var det för nu ska vi iväg till Norge och hoppas på tur där.

Leia var så trött på utställningen och ville inte posera med sin vackra rosett och hon har sovit ända sedan hon kom hem,  bild kommer i morgon.

Grattis till mina vänner Angelika och Jeanette. Angelikas katt Tusse tog sitt första cert i klass 6 idag och Jeanettes katt Gatto tog sitt tredje cert i klass 3.


Svårt att få Leia att sitta still brevid sin vackra rosett, det här är tyvärr det bästa jag lyckades med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0