Leia fick sitt första cert i klass 7!

Idag i en iskall hall i Väster Haninge tog Leia sitt första CACIB. En jätte fin bedömning fick hon och enligt den domaren är hon en mycket bra golden. Känns bra, eftersom det har varit så mycket tjafs om hennes färg. Det är utländska domare som Leia ska ha, de förstår sig på hennes färg :-)

Jag vill tacka Marie för att hon ville ställa ut henne åt mig. Jag kunde inte eftersom jag var upptagen på annat håll, men jag kom till Väster Hanninge på eftermiddagen så jag fick se panelen och ta med mig en frusen katt hem.

I nästa helg blir det utställning igen. Då åker Leia och jag till Norge. Håll tummarna för att det går bra där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0