Semestern går mot sitt slut

Så var det bara en vecka kvar på denna underbara semester. Jag har varit ledig i fyra veckor och har haft ett underbart varmt väder hela tiden med nu så verkar det som att denna kanon sommar tillslut övergång till en vanlig bra sommar. Äntligen en semester som jag inte kan klaga på. Skulle jag klaga så är det väl för att jag inte har hunnit städat, vem vill vara inne och städa när det är så underbart väder ute.

De senaste två veckorna har verkligen varit heta, vi har haft som mest 28 grader inomhus och jag och min familj har flytt hemmet till någon plats med vatten, man måste få bada när det är så här varmt men stackars katter som inte får följa med! Mest synd är det om Leia som i denna värme går omkring med stor mage.
 
Leia har en stor fin mage och hon har säkert lidit rejält av hettan. En kväll när värmen i huset verkligen var olidlig fick hon gå ut en stund. Så hon njöt! Kvälls luften var underbar jämfört men värmen inne i huset.

Nu är det 3 veckor kvar innan det är dags för nedkomst, runt den 6 augusti beräknar vi att kattungarna ska födas.


Ha en fortsatt skön sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0