Kattungarna 5 veckor & Goliat är försvunnen

Känner mig väldigt kluven just nu. Jätte glad är jag för att mina dunbollar här hemma nu fyller 5 veckor och nu lever rövare på sovrums golvet. Intressenter börjar dessutom nu höra av sig om de små sötnosarna.

Samtidigt som jag vill informera om kattungarna så går mina tankar till mina underbara super mysiga katt Goliat som är försvunnen sedan 5 dagar. Jag vill inte tänka på vad som kan ha hänt med min nallebjörn Goliat, så jag hoppas att han missnöjd över att kattungar har tagit över hans matte och har vandrat hemfrån några dagar och snart kommer hem igen.

Nya bilder på Goliat finns i galleriet men här får ni se ett av dom också

Älskade Goliat kom hem, vi saknar dig så!

Sen så undrar ni naturligtvis vad kattungarn väger nu. Uppdateringen av hemsidan kommer om någon dag, men Elyot som är störrst väger 611 gr, Epifaniy väger 593 g, Egor 530 gr, Ermil 515 gr, Eleena 450 gr, Erofey 447 gr och minst är sötnosen Efrem på 403 gr

Enskila kort kommer också in på kattunge sidan om någon dag men här får ni några härliga kort så länge.
Efrem


Egor


Eleena


Elyot


Epifaniy


Ermil


Erofey


Ha det bra och håll tummarna åt oss att vår Goliat kommer hem igen.

/Heidi

Kommentarer
Postat av: clarellis

Jag hoppas att han snart kommer hem, ni måste vara hemskt oroliga. Vilka små sötnosar, snart är det full rulle hemma hos er med 7 stycken hängande i gardinen ;-)

2010-09-08 @ 17:05:39
URL: http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0