Kattungarna nu 6 veckor

Idag har det varit fototime här igen, inte var det nå lättare den här gången heller. Så ni får hålla till godo med dessa kort. Kullbild är omöjlig men jag ska försöka få en sådan i helgen.

Hela gänget väger nu
Elyot 798 g
Epifaniy 738 g
Efrem 579 g
Ermil 673 g
Eleena 606 g
Egor 686 g
Erofey 610 g

Bilder kommer om någon dag under planer/kattungar men här får ni se kort på några redan nu.

Efrem


Egor


Ermil


Eleena


Egor, Ermil och Eleena söker fortfarande ett hem.


Goliat är forfarande borta, nu har jag gått ut med hittelön till den som kan ge mig ett tips så jag hittar honom död eller levande. Det här är så jobbigt. Tur att jag har kattungarna just nu.

Kram till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0