Fluffy 1 vecka

Nu har Motts lilla Fluffy blivit 1 vecka gammal. Efter en seg start så har han nu gått upp riktigt bra under de senaste dagarna, 175 g väger han idag. En riktigt rund och fin mage har han.
Han är just nu randig eller tigré som man säger, men jag tror hans ränderna kommer att spricka upp och bli prickar, spotted.
 
Det ska bli spännade att följa Fluffys uveckling, han kommer att ljusna betydlig frågan är hur mycket?
 
Jag tycker så synd om honom när han ligger där alldeles ensam i bolådan när mamma Mott inte är där. Nu önskar jag att Mott och Leia skulle ha haft sina kullar samtigt, så praktiskt det skulle ha varit! Men tiden går fort om bara några veckor kan han springa omkring i resten av huset, då slipper han vara ensam med mamma. Tyvärr kommer det bli väldigt jobbigt också, Goliat kommer få det jobbigt när Fluffy kommer ut i huset. Mott har av någon anledning fått ett tagg i ögat till Goliat, så tråkigt.
 
Sen söker jag och Jeanette fortfarande efter någon som vill bli fodervärd till en söt liten Sibbe kille som är helt vit. Han får flytta hemifrån i mitten av oktober, hör av dig om du är intresserad av att bli med katt snart! Visst är han söt! Jag skulle så gärna vilja ha honom boende här oss men det går inte! Jag har inte plats för en till hane.
 
Önskar er en fortsatt trevlig höst
 
/Heidi

Kommentarer
Postat av: sussi

Han ser så himlans söt ut lilla "flaffy" (blir troligen Fluff eller Truls här hemma). Synd om "lilla" Goliat. Man får väl säga att hon "ser svart" när Mott ser honom helt enkelt :-P. Och den lilla glasstruten.....han e ju för go! Har två killar här hemma som tycker vi ska han honom också :-S

2012-09-09 @ 08:34:51
URL: http://www.sussilullolitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0