Söker fodervärd till min älskade Luna!

Fodervärd sökes till min underbara katt S*Klockarbackens Luna Lovegood , jag har fött upp henne själv och hon föddes 1/9 2012 utan syskon. Trots att hon är uppväxt hos oss visar hon tydligt att hon inte accepterar konkurrens av de andra katterna så därför söker jag nu ett nytt hem. Det är med sorg i hjärtat som jag har tagit detta beslut men jag tror detta blir bäst för henne.
Hon är en super kelig och väldig social katt, älskar att vara ute i kattgården och är fortfarande mycket kattunge. En kull beräknar jag att fodervärden får ha sen över går hon i fodervärdens ägo, en parning beräknar jag vintern 2013/2014 eller när det passar fodervärden. En barnfamilj utan andra katter, eller max en till katt skulle hon tycka om. Hon behöver mycket kärlek och uppmärksamhet för att vara nöjd.
En flytt av Luna beräknar jag inte ska ske förrän tidigast i mitten av augusti då det är några utställningar som hon först ska åka på. Fodervärden får gärna fortsätta ställa ut henne.
Om det är någon som hellre köper Luna så är jag öppen för det, men då säljer jag henne kastrerad. Maila mig om du är intresserad på [email protected]
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0