Lite bilder på kattungarna

Så fruktansvärt dålig jag har blivit på att blogga, förlåt! Min tid räcker inte till, just nu är jag klubbad av en förkylning så då är det enda man orkar att sitta och skriva på datorn.
 
Kattungarna har flyttat och det är både skönt och tråkigt. De är alltid så härligt att få se hur de hjälp lösa knytena växer upp till härliga personligheter. Den här kullen kom vår familj extra nära då några av kattungarna hade ett medfött balansproblem.
 
Så här blev det när jag försökte ta några gruppbilder innan de skulle flytta, det var inte lätt.
 
Theo flyttade till en barnfamilj i Tierp
 
Galadriel heter numera Zera och har blivit kompis med sin halvbror Bogdan (Snape) och bor i Stockholm

Tauriel heter numera Kitty och bor kvar här i Östervåla hos en barnfamilj
Här är ett kort på Theo och Kitty någon timme innan de flyttade
 
Söta Elros heter numera Brolle eller det har han egentligen hetat hela tiden eftersom de som köpte honom bestämde sig på dag 1 att honom skulle de ha. Han är kompis med sin halvsyster Vilda (Hermione)

Eowyn ska heta Gumman och har flyttat till en barnfamilj i Runhällen
 
Någon avskeds bild på Pippin blev det aldrig eftersom han fortfarande bor kvar hos oss. Vi ska vara kattvakter några veckor. Men en ny bild kommer på honom snart då han faktiskt blir 14 veckor i morgon.
Innan kattungarna skulle flytta så brukar de alltid få bada, då kan det se ut så här.

Många underbara stunder hade vi med gänget som min andra honkatt Mott faktiskt tog över från Leia. Mott förlorade sin kattunge i somras och då var Leia så snäll att Mott fick vara med och uppfostra hennes ungar.
 

Min och Jeanettes vackra vita sibbe Calippo växer och växer, han är fortfarande en lätt viktare men oj så snygg han har blivit. Här är ett kort från Norge där han blev Internationell Champion i augusti måndag
 
Nu ska han och vår Ginny få träffas, kattungar planeras till vintern.
 
Ha det bra och så hoppas vi på att det fina höstvädret fortsätter.
 
/Heidi
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0