Vi väntar kattungar till Påsk!

och så äntligen verkar det som att vi faktiskt får våra efterlängtade kattungar! Vår Luna lurade oss alla, först nästa 6 veckor in i dräktigheten när magen börjde växa förstod vi! Hon är faktiskt dräktig trots allt!
Vi som var så säkra på att Luna inte alls tyckte om Calle, någon parning har inte någon sett så det är lite svårt att beräkna när kattungarna faktisk kommer. Men vi tror att det blir långfredag, påskafton eller påskdagen, tur att jag är ledig. Nedan är några fina bilder på min blivande mamma.
 

Den blivande pappan är som ni vet vit och intresset för en här kullen eventuellt vita kattungar är så stort! Nu ska det verkligen bli intressant att se vad kullen ger, jag hoppas på några vita men fler än 2 vore en vinst.
Så här ser in tjej ut nu, kortet är dåligt med mobilkameran men man ser att hon har en mage.
 
 
Sen kan jag berätta något annat roligt, min Leia som inte blev dräktig efter hennes date med Arrigo har bestämt sig för att göra ett försök till. Jag hade precis tänkt att ringa och boka tid för en kastering när Leia började ett löpa, nu sitter hon och skriker! Men i morgon hoppas jag att hon blir nöjd för då kommer snygge nalle björnen Arrigo på besök igen. Hjälp mig att att hålla tummarna att de lyckas den här gången. Förra gången tyckte de om varandra det vet vi. Lyckas Leia och Arrigo med att tillverka några kattungar föds den kullen lagom till nationaldagen 6 juni!
 
/Heidi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0