Allt ändras så fort...

Som vi har längtat efter Lucias kattungar. Hela familjen har räknat ner, men så händer det som inte får hända. Lucia får missfall när hon bara har 16 dagar kvar.
Jag har varit orolig för hennes dåliga viktuppgång under den senaste veckan och det här förklarar saken. 3 kattungar hade det blivit om allt hade gått bra.
Nu får vi hoppas att Lucia snabbt återhämtar sig, när hon löper nästa gång så får hon igen träffa vita killen Milo och så hoppas vi på att det går bättre den gången.

Nu är det Mott som vi hoppas kan stilla hela familjens kattungelängtan. Hennes bebisar verkar må bra, man känner nu sparkar när man har handen på hennes mage. Jag håller tummarna för att det blir minst 3 friska bebisar.

Alla ni som längar efter att få köpa kattunge efter mina tjejer får tyvärr vänta lite till men Mott får förhoppningsvis några kattungar i alla fall. Sen så får också min Ginny kattungar runt den 30 mars. S*Klockarbackens Ginny samäger jag med min kompis Jeanette, Ginny bor i Östervåla hos Jeanette men det går bra att kontakta mig gällande kattunge.
 
/Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0