2 veckor kvar!

Det närmar sig med storm steg. Nu är det bara två veckor innan nedkomst för Leia och hon är så tjock, undra hur många kattungar det finns i hennes mage? Det ska bli så spännande, vår första kull!

Det är svårt att knäppa kort så man ser hur tjock hon egentligen är, men här är ett kort där ni i alla fall får ett hum om hur hon ser ut. Leia sover mest hela tiden och sover hon inte så vill hon ha mat, så det blev ett kort uppifrån på en sovande Leia.



I går fick våra katter en hel dag för sig själva hemma, vi övriga åkte till Gröna Lund och hade en underbara heldag där. Vi var inte hemma förrän strax efter kl 00.30, men oj så våra killar åkte de hade så roligt.
Nedan får ni se en stilstudie på när jag och min blivande 6 åring åker Kvasten, tre gånger med Kvasten blev det innan killarna var nöjda.

Ha en fortsatt skön sommar, det ska jag ha även om jag måste börja jobba på måndag.


Kommentarer
Postat av: Marie

Oj så tjock Leia är, så tjock var inte Elza tror jag och det var 5 st!



Känner knappt igen dig på Grönan-bilden, är väl för att du satt upp håret ;)

Själv var jag iväg till Furuvik med barn och barnbarn, vi var 10 pers som "invaderade" Furuvik, det var jättetrevligt också!



Kram/Marie - S*Maollich´s

2010-07-23 @ 17:21:33
URL: http://www.maollichs.com
Postat av: Marie Hedrén

Man undrar om det är 5 eller fler i guldklimpen!

Vilken härlig färg hon har nu Leiagumman.

Kram Marie

2010-07-23 @ 19:15:49
URL: http://www.hedren.nu
Postat av: Heidi

Jag är så nervös inför Leia förlossing! Alla som har sett henne tycker hon är jätte tjock! Men jag föredrar 5-7 små kattungar istället för 3-4 stora som blir svåra att föda.



Furuvik har jag och pojkarna också hunnit med,där var vi i måndags. Vi hann både titta på djuren, åka karuseller och bada i det underbara men iskalla bad som de har där. Men har man åk tokiga barn slår Grönan Furuvik med hästlängder.

2010-07-25 @ 16:16:50
Postat av: Helena

Välkommen hem!!

Gud va Leja ser stor ut!! :-)

Blir nog härligt att se dessa underverk.

Varit och hälsat på Vladimir, och kära nån vilken snygging han blivit!! ;-)

Ha det så gott & Lycka till

2010-07-28 @ 23:03:49
URL: http://www.preciousblue.se
Postat av: Helena

Glömde säga att Vladimir är SHADED. :-))

Kram

2010-07-28 @ 23:04:37
URL: http://www.preciousblue.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0