Snart är det dags!

Snart snart är det dags för Leia att få sina små. Jag är så nervös eftersom det blir min första kattförlossning, men jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra.
Leia väger nu över 5 kg, exakt hur mycket vet jag inte eftersom min hushållsvåg visar bara upp till 5 kg. Så kanske är det hela 5 kattungar i hennes mage, ska bli så spännande att få uppleva det här.
Jag berättar här på bloggen så fort det har hänt, men hon får gärna hålla igen fram till nästa torsdag.

Här ser ni en bild uppifrån på Yoda och Leia, ingen snygg bild men här ser ni Leias mage. Bilden ljuger lite grann eftersom hennes mage har sjunkit.


Här ser ni en annan tråkig bild, men ser ni någon skillnad från förra veckan?


Min man är så underbar han håller på att bygga en helt underbar stor kattgård till våra katter, ännu saknas nätet, men vad tycks, visst blir den stor och fin.

Kattgården blir stor så jag har tagit flera kort så alla vinklar kommer med.




Visst blir den bra!

Ha det bra, hoppas vädret blir lite bättre så ni som fortfarande har semester också får njuta av solen som vi fick som var lediga under det kanon varma perioden.
/Heidi

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj. det kommer verkligen att bli fint med kattgården. Våran nästa helt färdiga kattgård fick katterna inviga idag, Wiwi försökte direkt hitta ställen att ta sig ut, suck! Vad ska man göra med henne! Jag tror Leia får 5 eller 7 kattungar!

2010-07-30 @ 19:55:42
URL: http://www.maollichs.com
Postat av: Marie Hedrén

Stor och fin blir den minsann, och lite skog får dom med i hägnet. Kan inte ha varit lätt att få det plintarna, ni har väl berg där? Hoppas på 5, för 7 är väl mycket.

Är standby efter helgen :)

2010-07-30 @ 20:48:10
URL: http://www.hedren.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0