Mott & Yoda blir snart föräldrar

Inget är som väntans tider brukar man säga och hela familjen längtar så efter Motts och Yodas bebisar som ska föddas runt 15 september.
Motts mage har blivit så rund och fin, hela 658 gram hade hon gått upp 6 veckor in i sin graviditet, 4-6 bebisar kan det nog bli. Jag hoppas för Motts skull att det blir 4 kattungar, det är alldeles lagom start för en nybliven mamma. Det var så synd om Leia när hon för första gången blev mamma och fick hela 7 stycken kattungar.

Jag tror och hoppas Mott blir en jätte bra mamma, hon fick ju förmånen att öva på Leias senaste kull. Så om hon förstår vad som skall hända så längtar hon nog efter sina små. Ärver kattungarna sina föräldrar temperament så blir det super keliga katter, för både Mott och Yoda så otroligt sällskaps sjuka. Båda älskar att ligga i mitt knä, ska sova tätt in till mig i sängen eller på mig, följer med mig troget runt i huset och de älskar varann.

Är du intresserad av en kattunge efter Mott och Yoda så kontaktar ni antingen direkt Marie Björk som är ägare av Mott eller så kontaktar ni mig så förmedlar jag kontakten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0