5 veckors kattungar, så härligt!

Nu är kattungarna i den ålder när de är helt underbara och oemotstådliga. Hela familjen kan sitta timmar inne hos kattungarna de är så goa och sociala. Alla fem är så härliga och redan kan jag se personlighets skillnader på dom.

Ännu är ingen intresserad av att köpa dessa söta charmtroll, konstigt tycker jag, men jag hoppas att någon som läser det här känner att där är katten som jag alltid har drömt om ;)
Ring Marie Hedrén på 070-7204658 eller maila [email protected], du har chansen att få välja först!

Marie söker också en fodervärd till en av tjejerna och kanske även en av killarna. Har du några erfarenheter av att ha katt och inte bor allt för långt i från Vallentuna och känner att fodervärdskap skulle vara något för dig, hör av dig till Marie. Du kommer då ta över min fodervärds roll hos Marie. Kattmamma Leia blir min nu när kullen flyttar.

Här får ni se våra söta charmtroll, börjar med ljuvliga Gagara. En sprallig tjej som kommer att blir stor, se på hennes tassar.



Gedeon som är en riktig knä kille, socialat i hela kullen



Största killen Golubok, eller Gålle som vi kallar honom. Han började ät mat först av alla, väger på 5 veckors dagen hela 728 g




Gosha är minst i syskonskaran men han väger på 5 veckors dagen 552 g, en väldigt nyfiken kille som tog efter Golubok snabbt när han började äta mat.



Söta tjejen Grafinja är en lek full tjej som tillsammans med sina syskon hittar på bus, hon var den sista som prövade på att äta mat och nu äter alla fem.



Tyvärr får man alltid sina favoriter i en kattunge kull och i den här kullen så är det Gedeon som är den som har tagit mitt hjärta. Han ska alltid sova i knät när man kommer inte till kattungarna. En dag när grinden stod öppen knallande han rakt igenom huset alldeles själv till vårt sovrum. Där satt min son William och tittade på tv, ganska snart hade vi en sovande kattunge i knät på en mycket stolt William.

Önskar er alla en trevlig helg.

/Heidi

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh jag förstår att tiden står stilla och att ni blir fast med att bara titta på kattungarna, de är verkligen oemotståndligt söta!



Mina favoriter är Gagara och Gedeon just nu. Men alla fem är jättefina! Förfrågningarna om kattungarna kommer nog att börja ramla in nu så fina som de är.



Kikar in snart igen för att få se de söta småttingarna utvecklas.

Hälsningar

Marie

2011-06-03 @ 15:12:58
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0