Yoda fick diplom och kanske väntar vi kattungar

Nu var det alltför längesedan som jag skrv något här, förlåt! Men det har varit så mycket annat, tiden räcker inte till.
 
När jag kom hem från Thailand i mars så hade Yoda fått det här fina diplomet. Det är andra gången han får det och den här gången hade han faktiskt varit Nominerad till panel hela 8 gånger under 2012, så han var verkligen värd ett diplom min fina kisse.
BIV, SIB ds 09 22, betyder att han är Bäst i variant bland Sibirer som har silver med vitt, dvs i färgrupp 8
ds 09 22, är Yodas färg som är rödsilver med vitt, tabby.
 
 
Nu är det bara några dagar kvar innan jag kan se om Leia är dräktig med Dmitrij bebisar. Åh vad jag hoppas att det är så, jag håller tummarna och jag vet att några med mig också gör det.
Pappa katt Dmitrij  och mamma Leia såg ut så här första gången de träffades, då blev de inga kattungar, men kanske nu
 
Uppdaterar snart igen och då med besked om vi väntar kattungar.
 
Våren är på väg! Så härligt, så jag har längtat.
 
/Heidi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0