Leias kull 7 veckor

Nu har ännu en vecka gått, kattungarna är nu 7 veckor och jag har äntligen semester!
Idag på 7 veckors dagen testade hela gänget att gå ut i kattgården, oj så roligt det var att springa runt i djungeln av blåbärsris.
Elros, Pippin och Eowyn är på kortet nedan. Det blev lite stirrigt kort på Elros men oj så han njöt att få vara ute. Han smakade t.o.m. på blåbär. Elros eller Brolle som vi kallar honom är en helt underbar katt han älskar att bli klappad då sätter han igång att spinna direkt, en kopia av sin farfar Yoda som är en stor livsnjutare.
 
Det här är farfar Yoda som njuter av att ligga i solen och bli varm.
 
Thèdoden eller Theo som vi kallar honom är min personliga favorit i kullen om man får ha någon. Han är en så charmig kille som ännu inte har hittat någon ny ägare. En Sibirisk katt kostar 9000 kr, så det är tyvärr ingen billig katt men en katt som du kommer älska och de flesta Sibbe ägare kan nog hålla med mig köper man en blir det ofta flera.
 
Theo och Galadriel är de två som är absolut lättast att fotografera.
 
Elros (Brolle) tillhör de svåra att få några bra kort på, här har jag fått honom att fastna på några
Han har som jag har skrivit tidigare ett problem med höger ben som gör att han ramlar emellan åt när han går. Vi ska göra ett besök hos en veterinär i nästa vecka och jag hoppas att vi kan få ett svar på vad det kan vara som gör att det blir så här.
 
Hela kullen är riktigt matglada och så här kan de se ut när de får sin blöt mat.
 
Ha en fortsatt skön sommar.
 
/Heidi
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0