Bild på min fina IC S*Klockarbackens Luna Lovegood

Min egen uppfödda Luna är verkligen min fina ögonsten. Hon är en katt som man verkligen bara kan älska, just nu är hon så kelig så hon vet inte riktigt vad hon ska göra för att inte missa en sekund av att vara med mig. Att jag åker på jobbet har hon accepterat men när jag är hemma lämnar hon mig inte många sekunder. Helst skulle hon nog krypa in under skinnet på mig, kan en katt bli för kelig??
 
Nu väntar vi på att hon ska löpa så hon kan få träffa vita sibirkillen IC SE*Sessans Calippo eller Calle som vi kallar honom. Tror mycket på den här kullen, uppdaterar naturligtvis direkt när en parning har skett.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0