God Jul & Gott Nytt År!

Nu har kattungar flyttat, alla årets utställningar är avklarade och julfriden kan infinna sig hemma hos oss. Det är faktiskt så skönt! Det här varit ett hektiskt 2014!
Nu ska jag njuta av adventstiden som jag älskar men tyvärr saknar jag snön, jag skulle nöja mig med minus grader och lite frost!. Vissa dagar får man tyvärr vårkänslor istället för julkänslor och det är inte roligt.
2015 års planer för katteriet är en ny kull för IC S*Klockarbackens Luna. När den kullen blir vet ingen, vi har väntat nu i två månader på att hon ska löpa men det känner inte hon för. Vilken hane det blir vet jag inte riktigt, det beror helt på när hon löper. Lunas kull kommer finnas hos min fodervärd i Uppsala.
Jag kommer också para min och Jeanette Houdis IC S*Summer Flame's Lucia, han ska troligen träffa vår vita hane IC Milo eller Lilleman som han kallas hemma hos Jeanette. Den parning hoppas jag kan ske i februari.

Önskar alla en lugn och skön adventstid!
och en riktig God Jul och ett Gott Nytt År!

Heidi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0