En ny hemsida kommer snart

God fortsättning!
Det händer inte så mycket just nu på min hemsida, det beror på att jag håller på att få den omgjord så jag ska kunna uppdatera den själv. Tidigare har jag varit beroende av en annan person.
Jag är nöjd med hur min hemsida ser ut så det kommer inte blir någon skillnad för er, hemsidan kommer att se likadan ut.

Annars så är det lugnt just nu med både utställningar och kattungar.
Lucia ska träffa Milo (Lilleman) så fort som hon löper, jag hoppas det sker nu i januari.
Luna ska träffa någon fin gentleman när hon löper, planerna jag hade för henne har tyvärr ändrats då hon aldrig vill löpa. Därför vet jag inte just nu vilken kille hon ska få träffa.
Mott har jag också tänkt att para igen nästa gång hon löper, vilken kille det blir vet jag inte heller ännu. Självklart kommer jag ut på hemsida och blogg så fort som en parning har skett.
 
Sen så behöver jag hjälp!
Leia har ännu inte hittat något nytt framtida hem. Är det någon som vill ge denna kastrerade dam en chans till? Hon blir 6 år den 21 april och har varit vår  fantastiska avelshona och en mycket älskad katt. Tyvärr började Leia vantrivas med de andra katthonorna som finns i huset för ca 1 år sedan. Det här har gjort att hon missnöjes kissar i våra sängar. Detta händer ca 1 gång i veckan. Vi lever med stängda sovrumsdörrar och vaxdukar i sängarna, det är inte lätt när vi har barn i huset. Jag vill verkligen inte avliva Leia, så jag hoppas någon skulle vilja ge henne en chans till. Beteendet kan gå över om hon kommer till ett nytt hem där hon blir nr 1. Hon behöver troligen vara en ensamkatt men en kastrathane kan fungera då hon är kompis med våra kastrathanar. Leia älskar att vara ute i sin kattgård, så hon måste få möjlighet att vara ute. Ett högt klösträd vill hon ha så hon kan sova där samt klösa. Är ni en kärleksfull person eller familj där någon är ofta hemma och vill ge denna dam en chans till, hör av er!

Leia vaccinerades i höstas och jag kommer göra en besiktning av henne innan flytt så de nya ägarna kan teckna en försäkring. 2000 kr vill jag ha för Leia. Hör av dig till mig på mail eller telefon.

Leias namn i stamtavlan är GIC S*Milashka's Beloe Zoloto

 
/Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0