Nya bilder på kattungarna

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera kattunge sidan nu när kattungarna blev 10 veckor, jag skyller på livet! Just nu har jag så mycket som ska hinnas med så några kort hann jag inte ta i förra veckan, men igår blev det äntligen nya kort och dom kommer att uppdateras på kattunge sidan snart.

Men redan nu får ni se några bilder här

Hela kullen


Ermil


Epifaniy


Eleena


Egor


Erofey


Elyot


Sen vill jag berätta att jag har blivit fodervärd till en ny liten kisse som heter S*Maollich's Mott the Hoople, hon har en blå lurvig lite tjej med ett underbart temprament. Hon flyttade hem till oss nu i fredags.

Mott the Hoople


/Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0