Kullen är nu 8 veckor

Tiden går fort, nu är mina söta små vildingar redan 8 veckor. Alla utom Gosha har nu nya familjer som väntar på dom. Min son är jätte glad att Gosha ännu inte är tingad, han vill att Gosha ska bo kvar hos oss, Gosha är hans favorit och han får inte flytta.
Nu är det tyvärr så att jag kan inte spara en son efter Leia, dels skulle nog inte Leia acceptera det samt så har jag redan två han katter och en tredje är inte aktuellt att skaffa.
Men jag kan verkligen rekommendera denna super söta, busige kille. Hans önskemål är att få bo ihop men en till katt så han har någon att busa med.

Gagara, Golubok och Gedeon har alla passerat 1 kg och Grafinja och Gosha har bara några gram kvar innan de också passerar 1 kg gränsen.

Här kommer några bilder på sötnosarna.

Gosha, Gagara, Golubok, Gedeon och Grafinja


Grafinja


Gosha


Golubok


Gagara


Gedeon



Önskar er alla en glad midsommar!

/Heidi

Kommentarer
Postat av: Marie

Jösses vad sötnosarna vuxit sen jag kikade in hit senast! Åh de är verkligen söta som socker! Grafinja och Gagara är nog mina favoriter fortfarande jo och så stiliga Gedeon (vilka tassar!).



Helt underbar kullbild måste jag säga!



Klart det är svårt att skiljas från sina favoriter, förstår sonen så väl! Skulle vi ha kattungar här, skulle det nog gråtas en del för pojkarna är så glada i katterna så de tycker att vi kunde ha hur många som helst nu när det går bra med pappas allergi :D



Hoppas ni hade en toppen midsommar, det hade vi.

Hälsningar

Marie & kissarna i vitt

2011-06-26 @ 10:42:41
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/
Postat av: Vilma

Hej hej! Jag har lagt in en video när jag sjunger. Så jag undrar om du vill kolla och kanske slänga in en kommentar om va du tycker? http://vilmassfoton.blogg.se/2011/june/me-singing.html#comment

Kram!

2011-06-26 @ 11:53:30
URL: http://vilmassfoton.blogg.se/
Postat av: Marie

Såg nya bilder på Gagara på SäSK. Hon är otroligt vacker! En av de vackraste sibbarna jag sett :)

Hälsningar

Marie

2011-07-08 @ 21:07:59
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0