Ny avelshane

Nu är det mycket som händer. Alla kattungar har helt plötsligt nya hem som väntar på dem. Endast tre veckor är det kvar innan de får börja flytta. Det kommer att bli så tomt.

Nu när kattungarna flyttar så kommer kattungarnas mamma Leia eller IC S*Milashkas Beloe Zoloto som hon heter skrivas över på mig. Jag kommer då att äga min första egna hona, det känns så spännande att planera för sin första egna kull som kommer i sommar/höst 2012. Hanen som Leia ska paras med hade jag verkligen tänkt att ska vara en golden hane, honom har jag inte hittat ännu och om han inte är född ännu så är det lite svårt att få till en parning nästa sommar med Leia.
Nu har jag hittat en söt norsk gutt som har en mamma som är golden, han heter Bowser och kommer att flytta hem till min goda vän Jeanette Houdi i Östervåla. Bowser kommer att bli Jeanettes (S*Summerflames), min och Maries (S*Milashkas) nya avelshane.
Bowser kommer jag att få med mig hem efter Karlstad utställningen som jag och Mott ska på nu i helgen, det ska bli så spännande attt följa hans utveckling. Jag hoppas verkligen han blir den hanen som jag hoppas att han ska bli, här får ni se några bilder på honom.




Ha det bra

/Heidi

Kommentarer
Postat av: Marinettes

Vilken goding du får med dig hem från Karlstad. Önskar lycka till med avelsplaneringen för Leia och Bowser.

Postat av: Marie

Vilken snygging, lycka till med honom :)

Hälsningar

Marie

2011-07-08 @ 21:06:37
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0