Yoda & Goliat har HCM testats

Idag fredagen den 13 maj så trotsade jag allt skrock och åkte till Ultuna och HCM testade båda mina katt pojkar.
Bådas hjärtan var friska och fina, nästa år blir det nya test då är Goliat 5 år och Yoda 4 år.

Knäppte lite 18 dagar bilder på kattungarna idag, de växer så de knackar. Nu väger Golubok 422 g, Gedeon och Gagara 396 g, Grafinja 357 och Gosha 338 g

Det här är vår stora tabby tjej Gagara


och det här är jämn stora killen Gedeon


Vår minsting Gosha


Vår mindre tabby tjej Grafinja


Ett ny taget kort på stora killen Golubok har jag just nu ligger i telefonen så det kommer jag lägga ut på bloggen i morgon.

/Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0