Yoda har varit på utställning & kattungarna är 3 veckor

I helgen som var åkte jag och Yoda till Borlänge på utställning. Det blev en lyckad helg då Yoda fick jätte fina bedömningar och sin första titel som kastrat. Ingen kamera hade jag som vanligt med mig men som tur var så var Marie Holmberg där och fotade. Följ henne på hennes hemsidan www.sessans.com




Vår snygga Bowser var också med till Borlänge och fick två fina bedömningar och han blev BIV-T på söndagen, han hade två mycket stolta ägare på plats. Se så snygg han är, mycket lovande stod det på hans bedömingssedel


 

Yoda och Motts kattungar växer även om det är långsamt så blir det större för varje dag. Nyfikna små ögon tittar upp på mig när jag tittar ner i bolådan, nu vill de ut men de får vänta till i början på nästa vecka när de fyller 4 veckor. 
Så här söta är de nu. Vikter kan du se på kattunge sidan på varje kattunges egen sida. Är du intresserad av en kattunge kontakta ägaren till kullen Marie Björk, [email protected] eller mig så förmedlar jag kontakten.


Kort på hela kullen med mamma Mott


Quizz


Quattya


Quattro


Quintuz


Quennie


Qute

Sen har jag fått lite bilder på lite andra släktingar. Först är det Yodas kull som han har med Eleena, de är nu 7 veckor och alla har nu nya hem som väntar på dom. På bilderna är de inte 7 veckor.




Helt bedårande är dom och jag är ju inte alls partiskt. Jag har både pappa katt och mormor katt här hemma till dessa kattungar.

Sen har jag fått några kort på en söt tjej som heter Gagara eller Siri som hon heter numera.  Hon är Leias dotter från hennes senaste kull. Hon har blivit så fin och ska visas upp på sin första utställning i Uppsala den 22 oktober.



och här är ett kort och en hälsning från Leias son från hennes första kull. På bilden är Epifaniy eller Rafael som han heter numera. Super snygg katt! och så lik sin bror Elyot som jag har förmånen att få träffa ofta.


och här är ett kort på en dotter till en av mina katter, gissa vem? Ni gissade garanterat rätt hon är så lik sin far Goliat.


Nu har ni fått sett massor med bilder, fler bilder på Motts kattungar kommer här på bloggen och kattunge sidan i nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: Marinettes

Oj så mänga söta kattungar och vackra katter det var här.

Trevlig helg!

Postat av: Marie

WOW vilken härlig bildkavalkad på otroligt vackra sibbar! :) Det var supertrevligt att träffa dig och din vackra Yoda :)



Rackarns vad kattungesjuk jag blev nu, dina små är ju helt bedårande! Som vanligt får jag favoriter jag skulle vilja "kattungenappa" ;) Quattya är för fin och Qute har så vackert mönster.



Hittade Yodas andra kull för en tid sen och blev så kär i den lilla goldenflickan och föll pladask för henne. Men nu ser jag att hennes systrar inte är långt efter, så nu vill jag ha alla fyra! :)



Gagara/Siri har jag varit kär i sen första gången jag såg henne tror det var här på din blogg. Hon har verkligen "det" så vacker! Suck skulle behöva ett större hus än våra 250 kvm skulle kunna fylla hela med sibbar ;)



Roligt att även få se Rafael och Goliats vackra dotter, superfina båda två.



Ha en mysig helg

Kram

Marie



2011-10-08 @ 14:44:07
URL: http://nessis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0