Kattungarna 2 veckor

Tiden rusar iväg, nu är det inte 5 hjälplösa kattungar som Leia har i bolådan längre utan 5 nyfikna kattungar som övar att stå på sina ben. Darrigt är det men de blir bättre för varje dag.
Ginny var det som först öppna ögonen, dagen efter öppnade Snape och Dobby och dagen efter det öppnade Harry och Hermione sina ögon.
Oj så mycket sötare de blev direkt när ögonen öppnades, Snape är som en liten nallebjörn med sina stora härliga bruna tassar. Han visar redan att det är så mysigt att bli kliad på magen. Snape smälter varje hjärta som ser honom. Tyvärr har jag inte lyckats med korten i den här veckan, jag skyller på att jag är jätte förkyld och inte i form. Bättre bilder blir det i nästa vecka, hoppas jag.

Här kommer några kort på Snape, hans två veckors vikt hittar ni på kattunge sidan, fortfarande är han störst och tyngst.






Näst störst är den intressante killen Dobby, han har en väldigt annorlunda teckning med sitt vita. Jag är jätte nyfiken på hur han kommer att bli och se ut om några veckor.






En pappa kopia är Harry. Han är så söt med sina solglasögon  och när jag fick se bilder på när Bowser var i samma ålder så såg jag Harry. Så titta på pappa Bowser så vet ni hur Harry kommer att se ut som vuxen.






Ginny är fortfarande minst men är den som har kommit längt i utvecklingen. Hon går snart och därför var det så svårt att fotta henne, hon ville inte vara still.




Hermione är vår stora tjej, jätte fin även hon. Hon har så söta vita öron tippar, det ser ni på korten om ni tittar noga. Samtliga kattungar har mycket varmt bruna fläckar  i pälsen, tyvärr kommer det inte fram på korten så bra. Ska bli intressant att se vad det blir ut av det.






Nu ska jag försöka bli bli frisk så jag orkar med mina kattungar och familj i nästa vecka.

Heidi


Kommentarer
Postat av: Marie

Stort grattis till den underbara kullen. Vet inte vem som är min favorit, vill ha alla! Tjejen med vita örontoffsar är supersöt, och killen med mycket vitt <3 Men hela kullen ser fin och jämn ut. <3 Ska bli jätteroligt att följa dem framöver. Hälsa gosiga pappa Bowser och mamma Leia också.



Kram

Marie

2012-06-14 @ 14:54:22
URL: http://blogg.sessans.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0