Kattungarna 4 veckor och får nu ta emot besök

Nu kommer äntligen bilderna på kattungarna. I går kväll precis innan jag skulle lägga ut det så smäll det till och det blixtra ur ett av våra eluttag här hemma. Vi hade inte märkt att det åskade ute så vi blev alldeles paffa. Allt som jag hade skrivit försvann men som tur var gick ingenting sönder inte ens modemet och det som jag skrivit fanns sparat i datorn, tack för det!

Nu har det många små ben som springer omkring i kattrummet. Det tar nog inte många dagar till innan det tycker att kattrummet inte är intressant längre och vill följa med oss ut i resten av huset.

Kattungarna är så underbart söta, men det vet väl alla att det inte finns något sötare än en kattunge. Jag skulle kunna behålla alla! Men jag har bestämt mig, ingen stannar, alla ska säljas.

Så här fina är mina två tjejer som söker nya ägare Ginny och Hermione.


Ginny


Hermione


Dobby


Harry


Snape


Alla har smakat på blöt foderoch några även på torrfoder men ingen föredrar sådan mat framför mama Leias mjölk som måste innehålla grädde, eftersom alla går upp så bra i vikt. Snape som är en som dem som äter torrfoder väger idag 603 g!
Här får ni se ett kort där alla utom Snape ligger och snuttar


Snape är störst och tyngst och blir säkert en stor kille, han har så stora tassar. Han är så nyfiken och undersöker allt


Näst störst idag är faktiskt min stora tjej Hermione som väger på 4 veckors dagen 508 g. Jag älskar hennes vita öron toffsar, hennes vänstra öra är även vitt. Som bilden visar så lekar kattungarna faktiskt redan med bollar.


Trea på vikten idag är lilla Bowser, eller Harry som han faktiskt heter, han är så otroligt lik sin pappa Bowser. Harry väger idag 496 g


Harry från sidan


Det här kortet är på Bowser när han är några månader, jag har sett kort när Bowser är i samma ålder som kattungarna är nu och där är likheten verkligen slående. Tyvärr har jag inget sådan kort.


Strax efter vikt mässigt kommer underbara Dobby, han väger idag 493 g


Dobbys vackra mönster


Minst men naggade go är Ginny, hon väger idag 439 g



Syskon kärlek, Harry och Dobby som brottas



Maila eller ring mg om intresse finns för någon av kattungarna, just nu är det tjejerna som inte har några intressenter.

Ha en skön sommar, ny bilder kommer om en vecka.

/Heidi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0