Tolkien kullen är 3 veckor

Tiden går så fort, nu är redan Leias fjärde kull 3 veckor och de börjar utforska bolådan på darriga ben.
Den som har blivit stadigast är vår stora tjej Galadriel, hon har även visat att hon kan sitta.
På bilden nedan är Galadriel 2, 5 vecka.
 
Här är hon 3 veckor
 
Lilla tjejen Eowyn kämpar med att lära sig sitta, hon är ännu inte lika stadig som sin syster Galadriel.
 
Stora killen Thèoden har kämpigt med att lära sig att gå, han är så stor så benen vill inte bära honom. Men om några dagar har vi honom och hans syskon springande omkring här på golvet.
 
Vår silver kille Elros är den enda kattungen som är reserverad.
 
Peregrin Took eller Pippin som han kallas är vår lilla kille som är så söt. Han har redan fått många att känna ett jag vill ha begär, men han är fortfarande till salu.
 
Vår andra Tabby tjej heter Tauriel och hon är ännu inte lika stor som sin syster Galadriel men hon blir nog stor, hon har absolut störst tassar av tjejerna. Hon är så fin och jag skulle gärna behålla henne själv men har tagit beslutet att sälja henne.

Nu önskar jag er alla en Glad Midsommar!
Jag ska försöka fira midsommar med nära vänner, i morgon kommer det alldeles säkert fler kattungar. Då är det Mott som ska föda sina/sin bebis, hon är inte så tjock så jag befarar att det igen bara blir en. Jag hoppas verkligen att jag har fel.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0