Ännu inga egna kattungar

Vill önska er alla ett Gott Nytt 2014!
 
Hoppas det här året blir ett härligt år, jag själv önskar mig massor med söta kattungar. Ännu har ingen parning skett för någon av mina honor. Min Luna står först på tur, hon har löpt och träffat hanen, men tyvärr var hennes löp inte tillräckligt starkt för att Luna skulle uppskatta ett frieri från Calle. Så nu har det bara att vänta på att Luna ska löpa igen och förhoppningsvis lite krafigare denna gång.
 
Tills jag får egna kattungar får jag njuta av min vän Jeanettes kattungar. Mina katter är mormor, morfar, farmor och farfar till dessa katter. Både mamma katt och pappa katt har jag fött upp hemma hos mig så ni förstår att jag följer denna kull med stort intresse.
 

15 december 2013 föddes denna underbara kull med så härliga färger. En kull på 3 killar och en tjej. Föräldrar är IC S*Maollich’s Qute Yodakova, SIB fs 09 22, och IC S*Klockarbackens Dobby, SIB n 03 22.

Julkullen:

S*Summer Flame’s Mithras, SIB ds (09?) 22, kille

S*Summer Flame’s Nikolaus, SIB d 09 22, kille

S*Summer Flame’s Lucia, SIB ns 22, tjej (reserverad)

S*Summer Flame’s Jolner, SIB ns 03 22, kille

Dessa kattungar är färdiga att flytta hemifrån i slutet av mars, så är du intresserad av en kattunge från Jeanette, kontakta henne! Jeanette bor också i Östervåla och har en uppfödning som heter S*Summer Flame's

Kontakta Jeanette på mail [email protected] eller tel 0292-10056

 

Till helgen kommer jag vara i Rasbo på Fräsets utställning. Jag tar med mig GIC S*Maollich's Mott the Hopple, GIC S*Milashka's Beloe Zoloto (Leia) och Yoda. Håll tummarna åt mig då min Mott kan ta den fina titeln Supreme Champion.


/Heidi
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0