S*Summer Flame's Lucia

Jag har alltid velat ha en silver hona och när min kompis Jeanette fick en underbar svartsilver hona så kunde jag inte säga nej när Jeanette frågade mig om vi ska samäga henne.
Får jag presentera S*Summer Flame's Lucia, på bilden är hon 5 veckor och hon är svart silver tabby.
Lucia är min Motts barnbarn, min Yodas barnbarn. Leias barnbarn och Bowsers barnbarn. Tycker det är lite häftigt att 4 av mina katter finns i lilla Lucia 
 
 

Tyvärr innebär det här att en katt får flytta från oss och det är tyvärr min underbara golden tjej Leia. Hon trivs inte i gruppen och hon har blivit min bonusson Fredriks katt så till hösten/vintern 2014 flyttar hon med Fredrik när han flyttar hemifrån. Men innan det sker så hoppas jag Leia vill löpa någon gång så hon får en sista kull.
 
Egna kattungar vill jag verkligen få nu men mina honor Leia och Luna har bestämt att hålla mig på halster ett tag till. De börjar löpa lite smått och när jag tror att nu är det äntligen dags för ett löp så slutar de. Båda deras hanar väntar och väntar och jag väntar och längtar nog allra mest.
 
Tills dess får jag njuta av Lucia och hennes bröder hemma hos Jeanette, hennes bror Mithras som har samma färg som morfar Yoda väntar fortfarande på en köpare.
 
Se så stora tassar hon har!

Önskar er en fortsatt skön vinter och hoppas komma med glädjande nyheter nästa gång jag skriver här, då vill jag skriva att jag Luna eller Leia väntar kattungar.
/Heidi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0