6 veckors bilder på Leias kull samt de sista bilderna på Lunas kull

Nu har jag haft en vecka ledigt från hus och hem och katterna. Men så skönt det var att komma hem till alla mina underbara katter, stora som små.
 
3 av Leias kattungar är fortfarande lediga och ingen har konstigt nog visat intresse för dessa.
 
Menja är en mycket söt padda som ännu inte har fått sin rätta färg på pälsen, men den kommer. Hon är en mycket nyfiken och kavat liten tjej som gärna är med där det händer. Menja söker fortfarande sin nya familj

Systern Idun är en riktigt söt liten tjej, hon ser liten ut men är faktiskt just nu tyngst av systrarna. Bästa kompisen är brodern Oden. Båden Idun och hennes bror söker nya hem. 29 augusti kan kattungarna flytta hemifrån.

Oden har utvecklats till en riktigt söt kille, hans pälsfärg kommer. Så grå som han är nu kommer han inte att bli, ni ser hans rätta färg i ansiktet. Oden söker också efter ett nytt hem.

Freja har jag besämt att behålla, hon är inte den bästa av tjejerna i kullen men hon ser spännande ut, därför väljer jag att behålla henne. Men jag velar fortfarande varje dag om jag verkligen gör rätt, så länge som Menja och Idun inte är tingade kan jag ju ändra mig. Hela kullen är så bra!

Balder är tingad, han är så söt som en liten nalle björn.

Tor är också tingad och han är också sockersöt, tyvärr var han inte lika samabetsvillig framför kameran den här gången som han brukar.
 
Mina stora kattungar, Lunas kattungar har blivit 12 veckor och två flyttade idag (måndag 14/7)
Här är en sista bild på hela kullen, min sista kull efter Luna som kommer bo hemma hos mig. Luna kommer få flytta till en fodervärd, ännu är inte fodervärden hittad men jag har någon pågång.

Nicolas kommer heta Armani och bor nu i Nacka

Albus heter nu Folke och bor nu i Uppsala
De vita bröderna älskade att busa med varann ute i blåbärsriset och klättra i enbusken.
Neville flyttar senare i veckan
Den fjärde brodern flyttar på lördag, Godric eller Lego som vi redan säger.
 
Nu har jag börjat min sista semester vecka och jag hoppas den sköna värmen håller i sig.
Önskar er alla en fortsatt skön sommar!
/Heidi
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lukas

Hej.
Jag och min sambo är intresserade av att köpa katt och hittade eran blogg. Finns det fortfarande lediga katter eller är alla tingade? Hör gärna av er på min mailadress : [email protected]

2014-07-20 @ 10:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0