Kattungarna har nu blivit 7 veckor

Oj vad det är varmt, det tycker även katterna som lever upp på kvällarna när den svalare kvällsluften kommer. Naturligtvis har jag börjat jobba och det är verkligen inte roligt att sitta på ett kontor i 28 gradig värme inomhus!
 
Att ta kort på katterna i den här värmen blir värre än vanligt, eftersom jag kryper omkring på deras nivå när jag ska ta korten så blir man sjöblöt av svett bara efter några minuter. Kattungarna är dessutom inte alls villiga att posera framför kameran. Antingen är det jätte mycket spring och bus i benen eller också vill det bara sova.
 
Nägra av kattungarna har jag  iallafall fått många nya bilder på och på några av dem bara något enstaka, fler bilder kommer i nästa vecka.
 
Först är det Freja som stannar hos oss.
Det här är Idun, hon är reserverad, på söndag vet jag om hon är tingad.

och det är här Oden som ännu letar efter sina nya familj. Här ser ni hur den bruna färgen kommer underifrån i hans päls. Om ni är intresserade av Oden, kontakta mig via mail eller telefon.
 
Det här är stora killen Balder

Det här är Menja

Tor var minst samarbetsvillig, men två kort fick jag på honom

Så måste jag visa hur vackra mina rosor är just nu!

Njut av värmen, snart är det höst med snålblåst och regn. Då längtar vi till det här!
/Heidi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0