11 dagars bilder på Leias kattungar, grupp blid på Påskkullen

Mitt i alla förbererdelse inför min kattklubbs utställning som vi har i helgen så hann jag ta några 11 dagars bilder på Leias och Arrigos kattungar. De är så fina! Alla växer jätte bra och nu liknar de söta kattungar och inte råttbebisar som mina barn säger.
 
Jag har spekulanter till de flesta av kattungarna, men ingen är ännu tingad, kattungebesök tar jag inte emot förrän de är 5 veckor. Ingen kattunge säljer jag utan personligt besök.
 
Det här är stora killen Balder
 
Det här är vår andra stora kille Tor
 
Vår stora tjej Idun
 
Vår andra tjej Freja, hon avvaktar jag med ett tag till innan hon är till salu

Killen Frej har en vit baktass

Lillkillen Oden  väger nu 196 gram, 11 dagar gammal. Han har verkligen kämpat på. Hans päls har inte riktigt tatt fart ännu då all hans energi har gått åt att överleva.
 
Kattungarnas mamma vill ha ett nytt hem. I ett inlägg tidigare i min blogg så beskriver jag vad Leia behöver. Leia skulle kunna tänka sig att flytta med en av hennes kattungar. Så är det någon som vill köpa kattunge och mamma katt så blir jag glad. Läs mer i ett tidigare inlägg.
 
En kull bild på mina 8 veckors kattungar, visst är de söta.

/Heidi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0